neděle 30. ledna 2011

Cestovní horečka

Tak je to tady. Naše společná dovolená. Ani nebyla řádně plánovaná, vznikla jako plán B za nevydařený (spíš zrušený) týdenní pobyt na horách. Cenově nás to vyjde na stejno, možná trochu víc, ale zase jedem dál. A sami. A to se mi na tom líbí:)

A kam že se jede? Z několika záložních nápadů jsme se s mojí drahou polovičkou rozhodli pro německý aquapark Tropical Islands. Vypadá to fakt luxusně, ani ty ceny mi nepřijdou moc natažený. Z webovek jsme zjistili téměř vše potřebné, na pár detailů jsem se zeptala mamky kolegyně z práce, která tam už byla. Jediné, co se na webu nedalo zjistit, byly ceny jízdenek Praha - Berlín. To že si musíme zjistit osobně. Fajn, nou problem. Ve chvíli, kdy jsem stála u přepážky a lehce podrážděná paní/slečna nám oznámila, že zpáteční lístek pro dva lidi nás vyjde na 4k, to se mnou málem švihlo. No ale co, tak jsme je vzali. Příště do Berlína letecky, určitě to vyjde levnějc. A bude to rychlejší.

Koupí lístků byla hotová 1/3 všeho důležitého - druhou třetinu tvořilo vyměnit si eura a poslední byl nákup společného jídla, co si povezeme s sebou. Tyhle dvě třetiny proběhly bez nejmenšího zádrhelu. Zabaleno jsem taky měla během chvíle, moc věcí nepotřebuju - plavky, kraťasy (jo, na konci ledna si balím kraťasy a žabky:)), dvě trika, dva ručníky, věci na spaní a spacák. A hromadu jídla, která teda není jen pro mě:)) A knížku. A polštářek. A já nevím co ještě.. Kromě těch klasických věcí si jako vždy beru spoustu blbostí, ať už na cestu, nebo na zabavení se na místě. Stejně z toho nic nevytáhnu, ale proč to s sebou nemít, žejo.

Když je všechno zařízený, tak proč kruci nemůžu spát?! Proč jsem nervozní jak sáňky v létě? Jsem snad nervní z toho, že budu tři dny mimo republiku s člověkem, kterej pro mě hned po mojí rodině znamená nejvíc? Nebo se na toho člověka jen těším natolik, že nemůžu usnout? Nebo se bojím, že se něco podělá? Jo, to by mohlo, jinak by ta cesta přece nestála za to...

Jdu zkusit usnout, čeká mě cca 6 hodin ve vlaku. Uf. Bude to dlooooouhej den.

Tschüss:)

Žádné komentáře:

Okomentovat