středa 26. října 2011

Ooops

Welcome back. Jak jsem koukala na úvodné stránku, nebyla jsem na blogu skoro dva měsíce. A důvod? Spousta změn v životě jak pracovním, tak osobním. Díky svojí studijní morálce opakuju druhák na vejšce a můj osobní život dostál změny v tom, že jsem se přestěhovala do malýho, kdysi babiččinýho (teď už mýho) bytu spolu s mojí drahou polovičkou. Tak holt není čas na psaní. Leda ve škole, jako tomu je právě teďka :)

Asi bych se měla zmínit i o činnosti orchestru,ve kterým rok hraju - zítra se odjíždíme soustředit (opět do Maxova). Teda. Konzervatoristi maj podzimní prázdniny už od středy, my, vysokoškolási a pracující lid, máme volno akorát v pátek. Z toho plyne, že aspoň já ve čt balim školu v 11 (a né v půl šestý) a po poledni vyrážíme. Jsem zvědavá, jaký bude počasí, každopádně už nebudu tak naivní jako posledně, kdy jsem si na konci března vzala na na hory tílka a takovou poměrně slabou bundičku, tedy nic extra do tamějších podmínek. Proto jsem po krátké koulovačce (!) měla boty úplně durch, protože to nebyly žádný pohorky, ale obyčejný látkový (a ještě ke všemu trochu děravý) kecky. Jo a taky jsem neměla rukavice. Další chyba. Tentokrát si beru opravdu všechno.

Jsem ráda, že jedu pryč - K. dneska odjel s oddílem na pět dní na podzimku kamsi do Krásna. Jak tak vidim to počasí, nezávidím mu to. Nechtělo by se mi chodit na jakýkoli vycházky a tak. Navíc se vztekal, že ho hlavní vedoucí oddílu pověřil vedením celý týhle jejich výpravy. Ještě včera večer mu volala maminka jednoho dítěte, evidentně zmatená jak lesní včelka. No, stává se.

Až dneska dorazim domů, tak budu mít zajímavej večer - musim si zabalit věci a ještě chci prubnout novej datadisk k SIMS 3. Snad to stihnu :)

Žádné komentáře:

Okomentovat