úterý 31. července 2012

Para...WTF?

Jsem jaksetojenřekne.. paranoidní? Jo, paranoidní.

Paranoia je zlá věc. Zakufruje se vám v hlavě a nepustí se. Může se zdát, že na ni zapomenete, ale ona se přihlásí v tu nejnevhodnější chvíli. Pokud přeroste do neúnosných mezí, kontaktujte svého cvokaře. V případě jen o trochu mírnějším (nebo stejně vážném) vytáhněte na kafe/pivo svoji/svého nejlepší/ho kamaráda a všechno mu vyklopte. Sice vám, stejně jako cvokař, neporadí, ale bdue vás to stát maximálně kilo za celej večer, i kdybyste kamarádovi/kamarádce kupovali to nejdražší pivo/kafe. Ale k problému.

Začalo to v práci. Už od chvíle, co jsem nastoupila, mám takovej dosti neblahej pocit, že mě někdo nevidí rád. Tenhle pocit vždycky zesílí ve chvíli, kdy dojde řada na někoho, koho znám a nechápu, proč to musela odnést ta nebo ta kolegyně. Komu se asi nelíbila? Co provedla? Měla a mám za to, že jsme v práci parta poctivejch lidí, což mi ještě víc ztěžuje možnost přijít na důvod, proč z práce padáme jak hrušky na podzim (nebo nějaký letní ovoce v létě). Z důvodu pudu sebezáchovy se nebudu rozepisovat o konkrétních věcech, co se u nás dějí, protože i sebemenší náznak protestu nebo odporu je považováno pomalu za porušení kázně (...). Díky tomu všemu se na konci každýho měsíce bojím, jestli náhodou nezmizím z rozpisu na měsíc další, nebo jestli na tom rozpisu zůstanu. Ale i potom není nic jistý.

Tohle pracovní rozpoložení má bohužel vliv i na můj osobní život - nejen, že jsem z práce uťapaná, unavená a umluvená, ale často jsem i dost dlouho po práci myšlenkama někde úplně jinde (v práci) a tím pádem i obyčejná konverzace s mojí drahou polovičkou lehce vázne. Kdyby to bylo jen u tý konverzace, tak se zas tolik neděje - ono to ale zasahuje i někam dáo, než jen k mluvenýmu slovu. Včera si stěžoval, že máme poněkud tichou domácnost. Na moji odpověď, že jsem po 9ti hodinách grogy mi akorát odpověděl, že se akorát potřebuje někomu vykecat, ale že když jsem v takovým stavu, v jakým jsem, tak to do mě ani hustit nebude. Co na to říct? "Tak se vykecej, ale já tě vnímat nebudu"? To přece nejde.. Nevim, jak dlouho tohle ještě vydržíme. Na(ne)štěstí jsme minulej tejden malovali obejvák a nevim, jestli nás taková práce spojila, nebo naopak rozhodila. To ukáže čas.

Bojim se, že se mi všechno hroutí pod nohama. Bojim se, že neudělám zkoušky a poletim ze školy jak raketa. Bojim se toho, že přijdu o přítele, pokud se svojí psychikou nezačnu něco urychleně dělat. Bojim se, že od září nebudu mít čas na všechny svoje aktivity.. Bojim se tolika věcí, že ani nevim, odkud je mám začít řešit. Kopněte mě prosim někdo do zadku, ať začnu něco dělat. Předem děkuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat